KKTC Kahramanmaraşlılar Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği, kuruluşunun birinci yılını kutluyor.
KKTC Kahramanmaraşlılar Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Başkanı Ahmet Çetin, derneğin birinci yıldönümü nedeniyle yaptığı açıklamada, kuruluş amaçlarını, “KKTC’nin tanıtılması, geliştirilmesi ve güçlendirilmesi” olarak özetlerken, ülkede yaşayan Kahramanmaraşlıların bir araya gelerek kültürlerini Kıbrıs Türk kültürüyle kaynaştırmak istediklerini ifade etti.
Bir yıl içinde ülke çapında 250 üyeye ulaştıklarını ifade eden Başkan Ahmet Çetin, önümüzdeki yıl içinde üye sayısını bine ulaştırmayı hedeflediklerini kaydetti.
Geçtiğimiz bir yıl içinde yaptıkları faaliyetleri de anlatan Ahmet Çetin, “Güzelyurt Festival alanında vatandaşlarımızla birlikte dayanışma içinde bir araya geldik. İhtiyaçlı ailelerin yardımına koştuk. Hayırsever işadamlarını yardıma muhtaç ailelerle buluşturduk. Geçtiğimiz Ramazan ayında yüzlerce gıda paketini ihtiyaç sahibi vatandaşlara ulaştırdık. Bazı üyelerimizin ihtiyaç duyduğu ev araç ve gereçlerini temin etme konusunda de destek sağladık.” dedi
Derneğin güçlendirilmesi için faaliyetlerini sürdürdüklerini ifade eden Ahmet Çetin, “Başta Kahramanmaraşlı hemşehrilerimiz olmak üzere herkesi derneğimiz çatısı altında bu ülkeye hizmet etmeye davet ediyoruz.” diye konuştu.